ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני תאונות עבודה

    עורך דין לתאונות עבודה

    עורך דין לענייני תאונות עבודה מטפל באירועים חמורים אלו. ההשפעה של תאונה חמורה חורגת מהנושא הרפואי ועלולה להשפיע רבות גם מבחינה כלכלית. המוסד לביטוח לאומי מחויב לתת פתרונות ותשלומים לנפגעים וכאשר קיימות חברות ביטוח פרטיות מבטחות – אזי יש להתנהל גם מולן. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עורך דין לענייני תאונות עבודה – ליווי מקצועי

    עורך דין לענייני תאונות עבודה יכול לסייע בכל שלב בתהליך וכדאי לערב אותו כבר כשברור שמדובר באירוע מורכב וחמור. תהליך האירוע מתחיל עם דיווח למוסד לביטוח לאומי הנעשה במקביל לפינוי לטיפול רפואי. במקרים חמורים הוא ייעשה בבית חולים ויהיה מלווה במילוי דו"חות רפואיים. במידת הצורך תיקבע נכות זמנית. המשך התהליך יהיה במבדקים שונים הנעשים על ידי המוסד לביטוח לאומי כולל וועדות רפואיות. וועדה יכולה לפסוק על נכות קבועה לכל החיים אשר תזכה את הנפגע בתשלומי פיצויים. עורך דין יכול לייעץ בניהול נכון של ההליך במטרה לקבל את ההכרה והפיצויים הגבוהים ביותר. תחילה יש להעביר לעורך הדין את המסמכים רפואיים, פרטי האירוע, מסמכים כלכליים ועוד

    במקביל להליך מול הביטוח לאומי, ללקוחות רבים ישנן פוליסות ביטוח פרטיות כדוגמת אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות וכו'. עורך הדין מנהל את ההליכים במקביל, הפיצויים אינן תלויים זה בזה וישנה חשיבות רבה לבדוק עבור כל לקוח אילו ביטוחים יש לו בכדי לקבל את ההכרה הרחבה ביותר. הפיצויים מאפשרים ללקוח לעבור הליך שיקום ללא חשש ופחד שבתקופה זו לא תהיה לו כלל הכנסה.

    טיפולים בפועל

    טיפולי עורך הדין אמורים להיות חשובים בעת מחלוקות הצצות בין שני הצדדים. הם יכולים להתנהל בשיטות שונות. כך, במשא ומתן, בהתכתבויות, בפגישות פנים מול פנים. במידה ותביעות הלקוח אינן מתקבלות וכאשר הצדק, לכאורה הוא עימו, אזי הוא יכול גם לפנות לבית משפט כדי לקבל ממנו סעד. שם הוא יציג טענותיו, מסמכים שונים, תקדימים משפטיים תומכים ועוד. הצלחה תזכה את לקוחו בכספים למחייה ושיקום רפואי וכלכלי.

    שירות ממשרד בעל ניסיון

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לגבי כל מקרה, ייצוג וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית שבמשרד לכל לקוח חדש.

    עורך דין לנפגעי עבודה

    עורך דין לנפגעי עבודה מטפל בלקוחות הנזקקים לשירותיו בגלל אירועים חמורים אלו. מומלץ לערב אותו כבר כאשר מתברר כי מדובר באירוע מורכב. הסיבה הינה כי הפגיעה הגופנית עלולה לפגוע גם ביכולת השתכרות כלכלית עתידית. הוא יבצע מגוון של משימות חשובות לטובת לקוחו. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    עורך דין לנפגעי עבודה – יעיל ומקצועי

    עורך דין לנפגעי עבודה ייכנס לתמונה במיידית וינהל את התיק. הוא ילמד היטב את מסמכי פרטי המקרה, המסמכים הרפואיים, החשבוניות בגין הוצאות לטיפולים רפואיים והגעה אליהם ועוד. כל התהליך מתחיל עם דיווח לביטוח לאומי. זאת במקביל להפניה לבית חולים בעת פציעה חמורה. המוסד לביטוח לאומי הוא הגוף שדואג בתקופה הראשונה לתשלום לנפגע. במידה ונקבעת נכות זמנית יהיה צורך לבדוק אם היא תהפוך לקבועה. הדבר נעשה על ידי מבדקים שונים כולל וועדה רפואית המתכנסת לקבלת החלטה. כאשר נכות קבועה מאושרת אזי יזכה הנפגע לפיצוי כספי מידי, לשיקום רפואי ו/או לפיצוי מתמשך לכל החיים.

    טיפולי עורך דין

    מעורבות של עורך דין חיונית, במיוחד, כאשר יש מחלוקות בנושאים שונים. כך לגבי אישור לנכות, אחוזי הנכות ועוד. הוא יכול לפעול בדרכים שונות כמו ניהול משא ומתן ישיר, פגישות, התכתבויות וכדומה. במידה וטענותיו המוצדקות, לכאורה, אינן מתקבלות, אזי גם בפנייה לבתי משפט כדי לתבוע דרכו את המגיע. בדיונים הוא ישטח טענותיו, יציג מסמכים ועדויות, יביא תקדימים משפטיים תומכים ועוד. להצלחה משמעות רבה בגלל שהיא תזכה את הלקוח בתשלומים שישפרו איכות חייו וישקמו אותו.

    שירות ברמה גבוהה

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל, ייעוץ פרטני, ייצוג, ליווי ככל הנדרש ועוד. הכול במחירים נוחים. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודי התחום לעומק כולל התמחויות והשתלמויות, וכן, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות שונים. היא תשמח לשרת כל לקוח נזקק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן