ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי

    דמי פגיעה בעבודה ביטוח לאומי

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי אחראי למתן פיצוי לנפגע. הפגיעה מוגדרת כתאונת עבודה כאשר העובד ביצע משימות שונות בעת שעות העבודה, בדרך אליה וממנה וכדומה. הפיצוי יכול להיות זמני או מתמשך יותר כאשר מדובר בנכויות. לכן, כדאי לערב עורך דין מקצועי מהתחום לליווי צמוד. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי – טיפול מתמשך

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי מספק טיפול מתמשך בכל סיטואציה כזאת. קיים נוהל ברור שבו יש לדווח לביטוח לאומי על המקרה. הנפגע חייב לשמור את כל המסמכים הרפואיים, את ההוצאות הכספיות ואת יתר התיעוד מאחר והם יידרשו בוודאות, להוכחת המקרה. בגלל המורכבות בנושאים הללו לא תמיד מכירים הנפגעים ו/או בני משפחותיהם את הדרך להתמודדות. כדאי, אפוא, לערב עורך דין מקצועי מיד כאשר מתברר כי מדובר באירוע חמור. הוא ינהל את הלקוח ויתדרך אותו היטב. צריך להבין כי למרות שהביטוח לאומי דואג, כמובן, למצבים אלו, מעסיקים רבים לא מסתפקים בזאת ורוכשים פוליסות ביטוח אשר מבטחות את העסק לאירועי תאונות עבודה. משום כך יש צורך, לעיתים להתנהל מול כל ביטוח לאומי וחברות הביטוח במקביל.

    שלבים בטיפול

    המוסד לביטוח לאומי משלם לנפגע בתקופה הראשונה. במקרים רבים נקבעת נכות זמנית. כאשר הנפגע אינו יכול לחזור לעבודה תוגש בשמו תביעת אובדן כושר עבודה מסודרת שאמורה להתברר בפני וועדה מיוחדת של המוסד. קביעותיה ומסקנותיה חשובות מאוד בגלל שהן משפיעות גם על התביעות האחרות המוגשות לחברות הביטוח האחרות. כולל אלו המוגשות לבית המשפט.

    משרד בעל ידע וניסיון

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני, ייצוג וליווי ככל הנדרש. הכול במחירים נוחים. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים, וכן מהכרת הנושא לעומק. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרד לכל לקוח נזקק.

    קרדיט: freepik

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה מטופלת בתהליך מסודר שתחילתו דיווח על התאונה. היא מוגדרת ככזאת כאשר היא מתרחשת במקום העבודה, בדרך אליו או ממנו. כך, גם במקרים בהם העובד יוצא למשימות בשליחותו. במקרים בהם הפגיעות קשות והופכות לנכויות, אזי זכאי העובד לתמיכה כספית מהביטוח הלאומי. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה – ייצוג על ידי עורך דין

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה יכולה לשנות את חייו של הנפגע ורצוי לערב עורך דין מקצועי מיד כאשר מתברר כי מדובר בבעיה רצינית. נפגעים קשים ו/או בני משפחתם לא תמיד מכירים היטב את הכלליים והחוקים הקיימים כמו גם את זכויותיהם. הם אף אינם מודעים לבירוקרטיה שמסביב לכל התהליך. עורך דין יכול להדריך, לכוון, לייעץ ולנהל את האירוע כדי למנוע מצבים בהם המערכת פוגעת בזכויות הנפגע. הוא יסביר שיש לשמור מסמכים רפואיים ואחרים ואיך להתנהל באופן כללי. מעסיקים רבים רוכשים גם פוליסות ביטוח פרטיות לכיסוי במקרים של תאונות עבודה ונדרשת זהירות ההתנהלות מול נציגי החברות המבטחות.

    תהליך מסודר

    תהליך ההכרה של ביטוח לאומי בפגיעה בעבודה מתחיל בדיווח על התאונה. במידה והפגיעה חמורה נקבעת נכות זמנית, לאחר מבדקים שונים שעורך המוסד המלווים בוועדות רפואיות המבוטח העומד בהם יקבל הכרה בנכות צמיתה. פגיעה ההופכת לנכות תחייב את ביטוח לאומי בתשלומים חודשיים למשך כל השנים. משום כך, קיימת חשיבות לייצוג הולם בכל התהליך הנ"ל. במקרה שבו הנפגע אינו מסכים להחלטת המוסד, יכול עורך הדין לייצגו במשא ומתן עימם שעלול אף להגיע לתביעה משפטית. בבית משפט הוא יטען לטובת לקוחו, יציג מסמכים ותקדימים משפטיים התומכים בגרסתו ועוד. הצלחה, משמעותה קבלת כספים שיסייעו בשיקום רפואי וכלכלי.

    משרד מצליח

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני, ייצוג, ליווי ככל הנדרש. הכול במחירים נוחים. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הכרת התחום לעומק לצד התשתית הקיימת במשרד מסייעת מאוד לשירות מקצועי ומוצלח.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן