ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נכות כללית

    עורך דין לנכות כללית – עו"ד רגינה דובינסקי

    עורך דין נכות כללית מטפל בתיקים מורכבים אלו לטובת לקוחות אשר נזקקים לסיוע משפטי ולייצוג. השירותים ניתנים כאשר המוסד לביטוח לאומי או כל חברה מבטחת אחרת אינם מכירים בנכות האדם הפונה אליהם. או אז מתעוררות מחלוקות שיש לדון עליהם. ליווי הלקוח בתהליך בירוקרטי מורכב במטרה לקבל עבור הלקוח פיצויים המגיעים לו מכוח החוק או בהתאם לפוליסת הביטוח אותה רכש. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    עורך דין נכות כללית – ייצוג וליווי

    עורך דין נכות כללית ייצג את לקוחו לאורך כל התהליך. רצוי לערב אותו כבר בראשיתו וכאשר ברור כי הגוף רב העוצמה מולו מתמודדים חולק על הדרישה ומנסה להתחמק מהכרה בתביעת הנכות. יש לציין, כי מרבית האנשים אינם מכירים לעומק את החוקים הקיימים ואת הבירוקרטיה המורכבת בנושא ועלולים ללכת לאיבוד בתוכם. מתוך כך, גם לאבד זכויות שונות המגיעות להם – כולל בסיסיות. נכות כללית עלולה להגיע עקב מחלה קשה, תאונת עבודה, תאונת דרכים ומקרה טראומטי אחר. הזכאות נקבעת לאחר מבדקים שונים, וועדות רפואיות ועוד.

    ועדה בדרג ראשון יכולה לקבוע נכות זמנית , נכות קבועה או שאינו זכאי לאחוזי נכות, בהתאם לחומר הרפואי העומד לפניה – הכרה זו המזכה בפיצוי הניתן כקצבה. במקביל ניתן לתבוע סיוע כספי נוסף עבור תלויים (בן או בת זוג, ילדים של מקבל הקצבה), שירותים מיוחדים, הטבות מיסים (חשמל, ארנונה וכו'), תו נכה ועוד.

    ליווי צמוד

    עורך הדין ינהל  את התיק, ילמד את החומר הרפואי ואת נסיבות הפגיעה שגרמה לנכות. לאחר מכן ייצוג הלקוח אל מול ועדות הביטוח הלאומי ובמקרים בהם יהיה הצורך במקרים גם בבית הדין לעבודה כאשר התביעות המוצדקות, לכאורה, נדחות מסיבות שונות.

    משרד בעל ידע וניסיון

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ פרטני לגבי כל אירוע ספציפי, ייצוג וליווי ככל הנדרש. . היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח לשרת כל לקוח.

    קרדיט: freepik

    עורך דין מומחה לנכות כללית

    עורך דין מומחה לנכות כללית מייצג ומלווה לקוחות בתביעותיהם כנגד המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד. הייצוג נדרש בעת חילוקי דעות בעת הגשת תביעה מולם. כדאי לערב את עורך הדין טרם הגשת התביעה או לחלופין  מיד כאשר מתברר כי קיימות מחלוקות מהותיות כי אז הוא יכול לספק ייעוץ מקדים. עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מקצועי.

    עורך דין מומחה לנכות כללית – ליווי צמוד

    עורך דין מומחה לנכות כללית ינהל את התיק עבור הלקוח. נכות כללית נקבעת לאחר מחלות קשות, תאונות דרכים, תאונות בעבודה וכדומה. המוסד לביטוח לאומי הוא הגורם האחראי לביטחון הכלכלי של תושבי ישראל התומך בנפגעים על ידי קצבאות חודשית או מענקים חד פעמיים, פיצויים המאפשרים שיקום וליווי רפואי ועוד.

    חברות ביטוח פרטיות משלמות לכל מי שהחזיק בידו פוליסה אותה רכש והיא עדיין בתוקף. בעיות עלולות להתעורר עקב אי הכרה בנכות או הכרה חלקית ובנסיבות דומות אחרות. צריך לציין, כי מדובר על גופים בעלי עוצמה שמערכת חזקה עומדת מאחוריהם לעומת האזרח הסביר שלא תמיד בקיע ברגולציה ובבירוקרטיה הסבוכה. הוא עלול לבצע טעויות קריטיות אשר ימנעו ממנו את ההכרה בנכותו והפיצוי הכספי המגיע לו. עורך דין מקצועי מכיר את כל המערכות הללו ויידע לשמור היטב על זכויותיו.

    ניהול התיק

    בדרך לקבלת זכאות חייב הלקוח לעבור מבדקים שונים, ועדות רפואיות  ועוד, ועורך הדין יידע לתדרך אותו לקראתן. הוא ידריך את הלקוח לגבי אילו חומרים יש להגיש, כדוגמת המסמכים הרפואיים והחשבוניות של הוצאות רפואיות, תיעוד מקרי תאונות וכדומה. כן, ינהל ויבנה את אסטרטגיית המקרה לטובת השגת ההכרה הרחבה ביותר והפיצוי הגבוה ביותר. במידת הצורך, הוא אף ייצג אותו בבית משפט וינסה לטען לטובתו כדי לזכות במשפט.

    שירות במשרד בעל שם

    עורכת דין רגינה דובינסקי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל אירוע כזה, ייצוג וליווי ככל הנדרש והכול במחירים נוחים. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית שבמשרד לכל לקוח נזקק.

    לא אחת נשאלת השאלה לשם מה צריך עורך דין נכות כללית. הרי הכל כתוב וידוע באתר ביטוח לאומי.

    מהי קצבת נכות כללית?

    קצבת נכות כללית הינה קיצבה המשולמת  לתושב ישראל בגיר (מעל גיל 18 ועד לגיל היציאה לפנסיה) בגלל פגיעה כתוצאה מתאונה, מחלה, ליקוי שכלי או נפשי ואף ממום בלידה.

    לעיתים גם קטין מעל גיל 16 יהיה זכאי  בתנאי שהיה ע"פ הגדרות ביטוח לאומי  מה שנקרא עובד קטין

    בנוסף ביטוח לאומי מפעיל את מבחן ההכנסה, מבחן שבו אינך עובד או הכנסתך היא פחות מ 60% של המשכורת הממוצעת במשק.  אישה נשואה שאיננה עובדת זכאית להחשב כעקרת בית אם לא עבדה 12 חודשים לא רצופים , או 24 חודשים לא רצופים  במהלך 4 השנים שקדמו להגשת התביעה.

    נקבע ע"י ביטוח לאומי שעקב  הנכות, היכולת להשתכר לא קיימת  או ירדה בשעור ששל 50% לפחות, ונקבעה לך דרגת אי כושר מעל 60%

    בעוד 3 התנאים הראשונים הינם תנאים ברורים  בו התוצאה היא ברורה מראש, או מתאימים לתנאים , או חורגים מהם הרי שהתנאי הרביעי: נכות רפואית הוא תנאי שאינו כה ברור. לשם עמידה בתנאי זה , נקבע לך ע"י ביטוח לאומי  שהיא 60% לפחות,   גם עם שעור הנכות שנקבע היא מעל 40%  ופחות מ 60% , אבל יש לך מספר ליקויים שבאחד מהם נקבעה נכות של מעל 25% , הרי שצלחת את מבחן זה.

    קביעת אחוז הנכות הרפואית שהוזכר קודם אינו כה פשוט , ישנם מבחנים רפואיים שונים  שכל ליקוי  מוגדר אחוז נכות מסוים. עבור כמה מיקרים ביחד לא מסכמים את האחוזים  אלא משקללים אותם  כל נכות בנפרד כפול המבחן הרפואי , ואז מסכמים את כולם ביחד. ישנם גם ליקויים מנופים  כלומר ליקויים שלא הסתכמו  ביחד לצוין הסופי.

    לפיכך מומלץ להתייעץ בנושא עם  עורך דין תביעות ביטוח לאומי  ורצוי בעורך דין נכות כללית. ישנה חשיבות רבה למה שכתב הרופא המומחה, ולאופן תאור הבעיה, כמו גם להופעה של המבקש לפני הוועדה.

    איך לבחור עורך דין נכות כללית

    יש לבחור עורך דין נכות כללית מול ביטוח לאומי, משרד בוטיק קטן בו תקבלו יחס אישי, ישבו איתכם ויבחנו את כל הגורמים מסביב, על מנת למפות את כל הזכאויות האפשריות, באופן שימקסם את התקבול שינתן תוך מזכור פגיעה בקצבאות או תנאים אחרים להם אתם זכאים. כלומר עורך דין שיסתכל על המקרה מזווית הראיה של הלקוח בלבד.

    לסיכום

    עורך דין לתביעות נגד ביטוח לאומי כמו משרד רגינה דובינסקי יעזור לכם למקסם את הזכויות שלכם בביטוח לאומי, תוך כדי ליווי מתמיד ושוטף בכל הנדרש ויוביל אתכם בביטחה בין כל הדרישות והתקנות של ביטוח לאומי.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן