ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייצוג בוועדות ביטוח לאומי

    ייצוג משפטי בוועדות ביטוח לאומי – משרד עורכי דין רגינה דובינסקי

    לאחרונה אנו נתקלים בלקוחות רבים המגיעים למשרד עו"ד רגינה דובינסקי לאחר שהחלו את ההליך מול הביטוח הלאומי בצורה עצמאית ותביעתם נדחה. ישנה חשיבות רבה בבניית אסטרטגיית התיק בתביעות השונות המוגשות מול הביטוח הלאומי בין אם בתביעת נכות כללי או תביעה לדמי פגיעה או לחלופין תביעה לילד נכה ועוד.

    השאלה הראשונה הנשאלת על ידי הלקוחות "האם אנו רשאים בייצוג לאחר שהתחלנו את ההליך בצורה עצמאית?" והתשובה כמובן הינה כן. כל אדם המגיע לועדה רפואית של הביטוח הלאומי רשאי להגיע עם מייצג- עורך דין שמבין את מהות השאלות של הוועדה ויודע איך התשובה תשפיע על השאלות הבאות ועל חוות דעת הוועדה. ניתן להופיע עם עורך דין מייצג בכל שלב ואף באמצע ההליך, העובדה כי התחלת ללא עורך דין ,לא מונעת את המשך הייצוג המיקצועי.

    במידה והתביעה נדחתה או שהפסיקה הייתה נמוכה מידי, אנו מתחילים את בירור עילת הדחיה או  קביעת אחוזי הנכות האם מדובר בעילה רפואית או בגין מרכיב אובדן הכושר? האם הדחיה נובעת בשל הגשת חומר חלקי או לחלופין לקוחות שלא הגישו כלל חומר רפואי?

    את הערעור יש להגיש בצירוף נימוקים תוך 60 יום מקבלת החלטה של דרג ראשון, ישנה חשיבות הגבוה ביותר הינה הגעה לוועדת ערערים עם חומר רפואי רלוונטי ועדכני למקרה, חוות דעת שיתמכו בתביעה וכמובן הגשת כל החומרים בזמן.

    כלומר באם נידחה התביעה או כללה פיצוי חלקי יש חשיבות קריטית לזמן. אסור לחכות , יש לפעול מיידית.

    משרדנו מלווה כל לקוח באופן אישי ומקצועי מתחילת הדרך, הכנת החומר הרפואי הרלוונטי, ליווי בהגשת התביעה וכמובן ייצוג בוועדת בביטוח הלאומי. לקוח שמגיע מוכן, עם כל החומר הרפואי והמקצועי, מסייע גם לפוסקים לקבל את ההחלטה בעניינו.

    איך לבחור משרד עורכי דין?

    יש לבחור בעורך דין תביעות ביטוח לאומי מנוסה ומומחה בתחום – משרד עורכי דין רגינה דובינסקי, משרד בוטיק קטן בו תקבלו יחס אישי, על מנת לבחון את המקרה הרפואי ואת אובדן כושר העבודה הכרוך בנושא.  במשרד תהנו משרותי עורך דין שיסתכל על המקרה שלכם מזווית הראיה שלכם בלבד ויגיע לפתרון האופטימלי עבורכם. שכן לכל לקוח יש צרכים אחרים, ואין פתרון אחד דומה לשני.

    משרדנו רגינה דובינסקי הינו בעל ניסיון רב בתביעות נגד הביטוח הלאומי, ייצוג מול הביטוח הלאומי ויכול להאריך באמצעות צוות היועצים המקצועי שלנו את חומרת הפגיעה , ובכך למקסם את הפיצוי מתביעתכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן