ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז

    מטופל הפונה לרופא מצפה לטיפול רפואי עם כל הידע והמיומנות שיש לרופא כדי להביא להקלה בבעייתו הרפואית. מערכת היחסים לובשת צורה של חוזה השומר על המרכיבים המהותיים של עוולה. רופא חב חובות מסוימות כלפי מטופלו והפרה של כל אחת מחובות אלו מקנה עילת תביעה בגין רשלנות כלפי הרופא. על הרופא מוטלת החובה לקבל הסכמה מדעת מראש מהמטופל לפני ביצוע בדיקות אבחון וניהול טיפולי.

    בדרך כלל מטופל פונה לרופא/בית חולים על סמך המוניטין שלו. הציפיות  של המטופל הן כפולות: מרופאים ובתי חולים מצפים להעניק טיפול רפואי עם כל הידע והמיומנות, ושנית הם לא יעשו דבר כדי לפגוע בחולה בשום צורה גם בגלל רשלנותם, חוסר זהירות, או יחס פזיז של הצוות שלהם. אף על פי שרופא לא יכול להיות מסוגל להציל את חיי המטופל שלו בכל עת, מצופה ממנו להשתמש בידע ובמיומנות המיוחדים שלו בצורה המתאימה ביותר תוך התחשבות באינטרס של המטופל שהפקיד את חייו בידיו. לפיכך, מצופה שרופא יבצע בירור נדרש או יבקש דיווח מהמטופל. יתר על כן, אלא אם מדובר במקרה חירום, הוא משיג הסכמה מדעת מהמטופל לפני המשך טיפול גדול, פעולה כירורגית או אפילו חקירה פולשנית. אי מילוי חובה זו של רופא ובית חולים הוא בעצם חבות נזיקית. עוולה היא עוולה אזרחית (זכות בעניין) מול התחייבות חוזית (זכות אישית) – הפרה המושכת התערבות שיפוטית בדרך של פסיקת פיצויים. לפיכך, זכותו של מטופל לקבל טיפול רפואי מרופאים ובתי חולים היא בעצם זכות אזרחית. הקשר מקבל צורה של חוזה במידה מסוימת בגלל הסכמה מדעת, תשלום אגרה וביצוע ניתוח/מתן טיפול וכו' תוך שמירה על מרכיבים חיוניים של עוולה.

    תביעה לפיצויים מתבססת על העיקרון שאם אדם ביצע עוולה אזרחית, עליו לשלם פיצויים בדרך של פיצויים לעוול. תוך הרחבה על הרשלנות הרפואית, על כל רופא שנכנס למקצוע הרפואה מוטלת החובה לפעול במידת זהירות ומיומנות סבירה. "המבחן הוא הסטנדרט של האדם המיומן הרגיל שמתאמן ומתיימר שיש לו את המיומנות המיוחדת הזו. אדם אינו צריך להחזיק במיומנות המומחית הגבוהה ביותר: די אם נותן הטיפול הפעיל את המיומנות הרגילה של אדם מוכשר רגיל המבצע את האמנות המסוימת הזו. במקרה של איש רפואה, רשלנות פירושה אי-פעולה בהתאם לסטנדרטים של רופאים מוכשרים במידה סבירה באותה עת. יכול להיות שיש תקן אחד או יותר תקין לחלוטין, ואם הוא השתמש באחד מהתקנים הראויים, אז הוא לא מתרשל".

    איך לבחור משרד עורכי דין לרשלנות רפואית

    יש לבחור עורך דין, המתמחה בתביעות של רשלנות רפואית, משרד בוטיק קטן בו תקבלו יחס אישי, ישבו איתכם ויבחנו את כל הגורמים מסביב, על מנת לבחון את ההליכים הרפואיים שבוצעו  וכן את ההליכים שלא בוצעו על מנת להבין במדויק את טיבה של הרשלנות הרפואית. כלומר עורך דין שיסתכל על המקרה מזווית הראיה של הלקוח בלבד.

    משרדנו רגינה דובינסקי הינו בעל הבנה וידע בתחום רשלנות רפואית, ויכול להאריך באמצעות צוות היועצים המקצועי שלנו את חומרת הפגיעה  במשתתף  בניסוי מחקר.

    פנה אלינו לקבלת חוות דעת.

    המשרד משתמש בשרות יועצים מהמעלה הראשונה , לשם השגת חוו"ד מיקצועית ומקיפה.

    אנחנו מספקים שירות במגוון רחב של נושאים הכוללים: תאונות עבודה, תביעות ביטוח לאומי, עורך דין לענייני תאונות עבודה ועוד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן