ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חבילת טריפל – הערכות משפטית לעתיד

    חבילת טריפל מישפטית  הינה הערכות האדם או המשפחה  לעתיד הבלתי צפוי שחו"ח עלול לקרות.

    אמנם הנושא אינו מבין הנושאים עליו אנשים אוהבים לדבר ברבים , אך הוא נושא מחויב המציאות למי שרוצה להגן הן על עצמו והן על אהוביו.

    חבילת הטריפל כוללת 3 שרותיים משפטיים בתחומים שונים,

    • ייפוי כח מתמשך
    • אריכות ימים –חוק החולה הנוטה למות
    • צוואה

    מהם ההליכים הללו?

    יייפוי כח מתמשך הינו הליך בו אדם (הממנה) מעניק את הזכות להחליט בשמו על נושאים לפי בחירתו (אישי, רפואי, משפחתי), באם הוא לא יכול לקבל החלטות באופן עצמאי,  (הן מתאונה והן ממחלה), הכל נעשה ע"פ בחירת האדם הממנה ומי שהאדם בוחר, אחרת ע"פ החוק מי שיקח את ההחלטות זה האפוטרופוס הכללי של המדינה, שאינו מכיר את האדם ואת רצונותיו ולא יפעל ע"פ רצון האישי.

    אריכות ימים- הינה סדרת הוראות רפואיות  הנוגעות לטיפולים מאריכי חיים.  בשרות זה האדם קובע ע"פ רצונו  אילו פעולות רפואיות יעשו לו ואיזה לא יעשו לו ובאיזה תנאים.   ללא מסמך זה מערכת הבריאות חייבת להציח את החיים ללא קשר לאיכות החיים או הסבל שזה יגרום לאדם.

    צוואה – צוואה הינו המסמך בו אדם מנחה מה לעשות ברכושו לאחר מותו. אמנם אם אין צוואה ספציפית יש כללים אותם המחוקק קבע כצוואה כללית, אך היא לא מכסה את כל המיקרים.  לדוגמא במות אחד מבני הזוג  במשפחה עם ילדים קטנים, באין צוואה יכנס האפוטרופס הכללי בנעלי הנפטר  בכל הנוגע לרכוש הילדים.  לדוגמא במקרה של רצון לעבור דירה הוא עלול לקבוע את מחיר מכירת דירת המגורים הקיימת, וכן להנחות מה לעשות עם התמורה המתקבלת בשם הילדים.  האם זה  מה שאתם רוצים ?

     

    למי השירות מיועד?

    ייפוי כח מתמשך, מיועד  לכל בגיר בייחוד  מהרגע  שבו נימצאים בזוגיות ויש מי שיוכל לתמוך באדם במקרה ולא יכול לקבל החלטות באופן עצמאי,  (הן מתאונה והן ממחלה).

    אריכות חיים  מיועד  לכל בגיר

    צוואה  מיועד  לכל בגיר, במיוחד מהרגע שיש ילדים או רכוש

     

    התהליך

    התהליך עצמו אינו מורכב וכולל מספר מפגשים עם העורך דין (חלקם עם מיופי הכח וצוואה ללא נוכחות המוטבים). היות ושרותי הטריפל  קשורים זה לזה , הרי ניתן לבצע אותם ביעילות ובעלות מופחתת יחדיו.

    בפגישה הראשונה נעבור על רצונות האדם, בפגישה השניה נעבור על ההנחיות בתחומים השונים , נרחיב וניתן דגשים למחשבה נוספת, ובדרך כלל המפגש השלישי נסכם ונחתום על ההנחיות ע"פ דרישות החוק.

    משרדינו נוהג לתזכר את לקוחותינו שבכל ארוע משמעותי בחיים יש לבחון שוב את ההנחיות, וכן אחת למספר שנים ע"פ רצון הלקוח המשרד יבצע  עדכון ההנחיות.

     

    במשרד עורכת הדין דובינסקי  את מקבלת יחס אישי  החל מהשלב הראשון, בו את מתלבטת כיצד ייראו חייך ונלווה אותך בכל השלבים בהמשך הדרך, נעזור לך להגדיר באופן מיטבי את הפעולות למיופיי הכח , את אריכות החיים ואת הצוואה.

    מפאת הגשות העזים המלווים את הליכים אלו אנו מאפשרים ללקוח לבחור  את מקום המפגשים באם לבצע את הפגישות בביתו, בו הוא חש בוח, במשרדינו, או במקום נטרלי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן