ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהו ייפוי כוח מתמשך?

    רבים שואלים מתי נכנס לתוקף ייפוי כוח מתמשך? כולנו יודעים כי החיים הם לא צפויים וחלילה עלול להיות מצ"ב בו לא נוכל לקבל החלטות  על חיינו. במצב כזה  נכנס לנעלינו האופטרופוס הכללי של המדינה והוא זה שקובע כיצד יהיו חיינו מאותה העת.

    המחוקק הבין שעדיף לאדם , שהוא ייקבע ואנשים המכירים אותו, ייקבע איך יהיו חייו מקרות אותו ארוע, לשם כך חוקקו את ייפוי כח מתמשך.

    יפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לך לתכנן את עתידך בשלב בו הנך בעל יכולת ומסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות. בייפוי הכוח המתמשך אתה יכול לקבוע כיצד ייראו חייך בעתיד, אם תגיע למצב שבו לא תהיה מסוגל לקבל החלטות או לנהל את ענייניך בעצמך  ומאפשר לך למנות אנשים מהימנים עליך כמיופי כוח אשר יפעלו בשמך ועבורך, בתחומים שונים הנוגעים לחייך, על פי ההוראות שאתה תקבע במסמך ההנחיות  המקדימות ובטופס שאותו תמלא.

    ייפוי כוח יכול להנתן לכל נושא בו תחפוץ (אין שום מחויבות לנושא מסוים) הנושאים הנפוצים  הם עניינים רכושיים, עניינים אישיים עניינים הרפואיים, כולם או חלקם, הכול בהתאם לרצונך ולבחירתך. אתה קובע במדויק את התנאים בהם מיופה הכח יפעל, ובאילו תחומים  הוא לא יכול לפעול. עורך דין המתמחה בייפוי כח מתמשך יעזור לך להגדיר בדיוק את רצונותיך, יסביר את המגבלות בחוק, והיכן נידרשת הסכמה ספיציפית.

    ייפוי כוח מתמשך לעניינים רכושיים – משמעו סמכות לקבל החלטות ולבצע פעולות הנוגעות לנכסיך לכספים , להתחייבויות שלך, לרבות ניהול חשבונות הבנק אופן השקעת הכספים, ניהול נכסי נדל"ן או עסק, מימוש נכסים ומיצוי זכויות עבורך ועוד.

    ייפוי כוח מתמשך לעניינים אישיים –  משמעו סמכות לקבל החלטות ולבצע פעולות ביחס לרצונותיך בתחומים שהם לא הרכושיים והבריאותיים – לדוגמא, לטיפול ברווחתך, באיכות חייך, בסיפוק צרכיך היומיומיים (מזון וביגוד למשל), בשמירה על אורח חייך התרבותי והדתי, בשיתופך בחיי קהילה פעילים  (חוגים ומועדונים למשל), בדאגה לתעסוקה, לימודים או שיקום, ככל שזה ניתן, באחריות לבחירת מקום מגורים עבורך (בבית או בסידור דיור חוץ ביתי) והתאמתו לצרכיך.

    ייפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים – טיפול בענייני בריאותך (מעקב רפואי שגרתי, בחירת מטפל מתחום מסוים) ועוד.  קבלת החלטה על טיפול או אשפוז פסיכיאטרי.

    במשרד עורכת הדין דובינסקי  אתה מקבל יחס אישי  החל מהשלב הראשון, בו אתה מתלבט כיצד ייראו חייך ונלווה אותך בכל השלבים בהמשך הדרך, נעזור לך להגדיר באופן מיטבי את הפעולות למיופיי הכח וכן את המנגנונים בינם לבן עצמם. הליווי שלנו אינו נגמר בהפקדת ייפוי הכח המתמשך אצל האפוטרופוס הכללי, אנו ממשיכים לעקוב ולראות האם קיימים שינויים המחיבים את עדכון יפוי הכח.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן