ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ✍ ייפוי כוח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך – איך לבחור?

    לא אחת פונים אלינו למשרד לקוחות המבקשים לערוך ייפוי כח מתמשך, אך מודאגים מבחירת מיופי הכח. הם מפחדים שמישהו יעלב, או שהם מרגישים חייבים למישהו אחר, ולעיתים יש מישהו שעוזר להם , אך לדעתם הוא אינו מתאים. ואז אנו נישאלים איך לבחור את מיופי הכח.

    יפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לך לתכנן את עתידך בשלב בו הנך בעל יכולת ומסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות. בייפוי הכוח המתמשך אתה יכול לקבוע כיצד ייראו חייך בעתיד, אם תגיעי למצב שבו לא תהיי מסוגלת לקבל החלטות או לנהל את ענייניך בעצמך  ומאפשר לך למנות אנשים מהימנים עליך כמיופי כוח אשר יפעלו בשמך ועבורך, בתחומים שונים הנוגעים לחייך, על פי ההוראות שאת תקבעי במסמך ההנחיות  המקדימות ובטופס שאותו תמלאי.

    היות ולמיופי הכח יש השפעה גדולה על איכות חייך העתידים, צריך לבחור את מיפוי הכח בחירה חופשית ומתוך הכרה בנקודות החוזק והחולשה של כל אחד מהם. על תשכחי מדובר בהחלטה משמעותית אשר תשפיע על חייך כשקולך כבר לא יוכל להישמע, המחייבת בחינת שיקולים עניינים.

    האם התקשורת ביניכם היא טובה?

    האם מיופה הכוח מיטיב להכיר אותך?

    האם אתה סומך עליו שהוא יפעל לטובתך?

    האם הוא יודע ומבין את רצונותיך ובחירותיך?

    האם הוא מתנהל באופן אחראי בענייניו?

    האם שגרת חייו מאפשרת לו להיות זמין ונגיש למילוי התפקיד וכו'?

    האם הוא מבין בתחום בו הוא יתמנה? בריאות / כספי / אישי?

    ניתן גם למנות אדם מסוים לתפקיד מיופה הכוח בשל מקצועיותו, למשל במקרים של ריבוי נכסים או קשר ארוך שנים ויחסי אמון עם בעל מקצוע מסוים (למשל עו"ד או רואה חשבון).

    יפוי כוח מתמשך חייב לקבוע לפחות – מיופה כוח אחד. אמנם אין מגבלה על מספר מיופי הכח . יחד עם זאת מספר גדול של מיופיי כח עלול לסרבל את ההליך ולהביא לתוצאות פחות טובות.

    אנו ממליצים, כדי להבטיח שייפוי הכוח המתמשך לא יפקע במקרה שמיופה הכוח הראשון לא יוכל לבצע את תפקידו , למנות גם מיופה כוח חליפי.

    במידה ונבחרו מספר מיופי כוח, בין אם לאותו עניין או לעניינים שונים את צריכה להגדיר את שיתוף הפעולה ביניהם, ואת המנגנון ליישוב מחלוקות בינהם. יתרון של מינוי מספר מיופי כוח הוא שאם אחד מהם לא יוכל לשמש כמיופה כוח, מסיבות שונות, ימשיכו מיופי הכוח  האחרים לפעול בהתאם לייפוי הכוח.

    על מנת לאפשר מינוי אופטימלי של מיופי הכח מוצע שתפני לעורך דין לייפוי כח מתמשך בעל ניסיון בייפוי כח מתמשך, שיוכל להמליץ מניסיונו על המנגנונים להחלטה בין מיופי הכח , באופן שיימנע ויכוחים או פניה לבתי משפט  על מנת לישב את חילוקי הדעות.

    במשרד עורכת הדין דובינסקי  את מקבלת יחס אישי החל מהשלב הראשון, בו את מתלבטת כיצד ייראו חייך ונלווה אותך בכל השלבים בהמשך הדרך, נעזור לך להגדיר באופן מיטבי את הפעולות למיופיי הכח וכן את המנגנונים בינם לבן עצמם. הליווי שלנו אינו נגמר בהפקדת ייפוי הכח המתמשך אצל האפוטרופוס הכללי, אנו ממשיכים לעקוב ולראות האם קיימים שינויים המחיבים את עדכון יפוי הכח.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן