ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לתביעות סיעוד פרטיות

    לא אחת אנו נשאלים לשם מה צריך עורך דין לתביעות סיעוד. הרי כל החיים שילמנו וכעת זכותנו לקבל את התמורה עבור התשלום.

    ישנם 3 רבדים לביטוח הסיעודי:

    • הביטוח הסיעודי ברמת המדינה, מטופל דרך ביטוח לאומי.
    • הביטוח הסיעודי המוסדי פרטי שהוא ביטוח סיעודי דרך קופת החולים
    • הביטוח הסיעודי הפרטי דרך חברות הביטוח

    למרות ששלושת הביטוחים הם סיעודיים, כל מבטח עובד באופן עצמאי , ולא אחת יכול להיווצר מצב בו במבוטח יקבל תמורה רק מחלק מהמבטחים.

    קצבת סיעוד מביטוח פרטי

    הפרסומות השונות מבטיחות ובצדק שטוב לעשות ביטוח סיעודי בגיל צעיר
    ולבנות עוגן כלכלי עתידי למשפחה כי כשאדם סיעודי נזקק לעזרה מדובר בהוצאות גדולו​ת שאינן כלולות בסל הבריאות הציבורי. לכן טוב שדאגת לך לביטוח סיעודי

    כאשר מגיעה השעה והחברות נדרשות להתחיל ולשלם את הגמלה חברות הביטוח יבקשו לבחון את האדם  במבחנים שונים המסייעיים לאבחן את מצב סיעודי. המבחנים כוללים 6 פעולות המשמשות כקנה מידה להערכת תפקודו של מבוטח:

    • קימה ושכיבה באופן עצמאי כולל ישיבה וקימה אף מכיסא גלגלים
    • להתלבש ולהתפשט– יכולתו העצמאית של המבוטח ללבוש ולפשוט פריטי לבוש מכל סוג.
    • רחצה– יכולתו העצמאית של המבוטח להתרחץ באמבטיה, להתקלח במקלחת כולל כניסה ויציאה באופן בטוח
    • אכילה ושתייה– המבוטח  נידרש באופן עצמאי להאכיל את עצמו בכל דרך או אמצעי, לאחר שהאוכל הוכן בשבילו והוגש לו.
    • שליטה על הסוגרים– יכולתו העצמאית של מבוטח לשלוט על פעולת המעיים או פעולת השתן. אי-שליטה על אחת מפעולות אלה אשר משמעה שימוש קבוע בסטומה, בקטטר בשלפוחית השתן, בחיתולים או בספוגניים למיניהם, ייחשבו כאי-שליטה על סוגרים.
    • ניידות– המבוטח מסוגל לנוע באופן עצמאי  מנקודה א לנקודה ב, ללא עזרת הזולת. היעזרות בקביים, במקל, בהליכון, בכיסא גלגלים או בכל אביזר אחר, לרבות אביזר מכני, מוטורי או אלקטרוני, לא תיחשב כפגיעה ביכולתו העצמאית של המבוטח לנוע.

    נשמע די פשוט, אבל במקרה זה האינטרס של החברות הפרטיות ושל המבוטח הם מנוגדות. אינטרס החברות הפרטיות בדרך כלל הוא לא לשלם מיד. לפיכך  משרד רגינה דובינסקי ניתקל בלא מעט מיקרים שבו החברות טוענות שהאדם הסיעודי לא הגיע לסף הסיעודי על פי המבחנים,  או שחסרים להם טפסים, לעיתים הם שולחים בלש פרטי על מנת לבלוש אחר המבקש.

    המלצתינו  לפנות לעורך דין ביטוח סיעודי, טרם הפניה לחברת הביטוח בכדי לקבל הדרכה  מלאה איך למלא את הטפסים באופן מדויק, ומה נידרש לעשות בעת המבחנים לאדם הסיעודי.  היות והמועד הקובע לקבלת הקיצבה הינו יום  הגשת התביעה  ולא מרגע תחילת הארוע. ולכן יש חשיבות לטיפול ללא דיחוי.

    איך לבחור עורך דין לתביעות סיעוד פרטיות

    יש לבחור עורך דין, המתמחה בתביעות סיעוד, משרד בוטיק קטן בו תקבלו יחס אישי, ישבו איתכם ויבחנו את כל הגורמים מסביב, על מנת למפות את כל הזכאויות האפשריות, באופן שימקסם את התקבול שינתן תוך מזעור פגיעה בקצבאות או תנאים אחרים להם אתם זכאים. כלומר עורך דין שיסתכל על המקרה מזווית הראיה של הלקוח בלבד.

    לסיכום

    מנסיונינו  תהליכי האישור לוקחים זמן רב, לעיתים  אפילו זמן רב מאד. החברות מערימות לא מעט קשיים בירוקרטים על המבקשים ולא מעט מהאנשים מתייאשים מההליך ומוותרים על זכויתהם. עורך דין לתביעות סיעוד פרטיות  יעזור לכם גם למקסם את הזכויות וגם לקצר את משך הזמן עד לאישור מהיותו בעל ניסיון והכרות עם הדרישות הספציפיות של כל אחד מהגופים שנידרש להעניק את הקצבה. אצלנו במשרד רגינה דובינסקי תקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם  במהירות  תוך כדי יחס אישי וליווי מיקצועי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן