ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורכי דין מומחים לרשלנות רפואית

    רשלנות רפואית היא הסוג המסובך ביותר של תביעת נזקי גוף. אין שני מקרים זהים והנזק שנגרם יכול לנוע בין קל ועד משנה חיים, ואף עלול להיות קטלני במקרים קיצוניים.

    המורכבות וחובת ההוכחה פירושה שהם יכולים לקחת שנים באופן קבוע. עם זאת, תביעות רשלנות רפואית ממלאות תפקיד חיוני בהדגשת רשלנות מסוכנת והתייחסותן.

    מהן 4 המרכיבים של רשלנות רפואית?

    1. חוֹבָה
    2. הַזנָחָה
    3. סיבה ישירה
    4. נְזִיקִין

    איך מוכיחים רשלנות רפואית?

    ארבעת המרכיבים הם סוגי הראיות שעל עורך הדין שלך להוכיח כדי שתביעת רשלנות רפואית תצליח.

    חוֹבָה  – נידרש להוכיח שהתקיימו יחסי מטופל עם איש מקצוע רפואי או מטופל עם ספק שירותי בריאות. קביעת עובדה זו מאשרת כי הם חבים חובת זהירות לדאוג לך לאורך כל הטיפול. אם נפגעת מהפעולה או חוסר המעש שלהם, אז הם הפרו את החובה הזו ויכולים להיות אחראים כתוצאה מכך. הוכחה לחובה יכולה להיות פשוטה כמו מסמכים רפואיים המאשרים שאיש המקצוע או הספק טיפלו בך.

    הַזנָחָה – מתרחשת כאשר רופאים נכשלים בכוונה או בטעות בסטנדרטים הטיפוליים שנקבעו על ידי המקצוע ומטופל סובל מנזק כתוצאה מכך. לדוגמה, מטופל מפתח זיהום או סיבוך עקב סביבת עבודה לא היגיינית. דוגמאות נוספות כוללות ביצוע פרוצדורות לא מורשות, הזנחת מטופל ורישום תרופה שגויה.
    נטייה מתוארת לפעמים מרכיב: סטייה מהסטנדרטים המקובלים של טיפול. סיבה ישירה זוהי הפעולה או חוסר הפעולה הספציפיים של איש מקצוע רפואי שגרמו ישירות לנזק או לפציעה למטופל שבטיפולו. למשל, לנתח את החולה או חלק הגוף הלא נכון בגלל שהם קראו לא נכון את ההערות.

    סיבה ישירה כוללת אבחנה שגויה, מרשם שגוי של תרופה, השארת פריט רפואי בתוך המטופל לאחר הניתוח וגרימת צלקות או עיוות שניתן להימנע ממנו ועוד. 'סיבתיות' היא הפעולה (או חוסר הפעולה) של הצד השני גרמה ישירות לפציעה או לנזק.

    נְזִיקִין – הנזקים מייצגים את ההשפעה הפיזית, הפסיכולוגית והכספית שהייתה לגורם הישיר לנזק רפואי על חייו של הנפגע.. נידרש להביא במקרה זה ראיות חשובות כמו רשומות רפואיות, רישומי מרשמים, עדות של עדים מומחים ועלות הטיפול המתקן.

    כמה כסף אתה מקבל כפיצוי עבור רשלנות רפואית?

    כל מקרה של רשלנות רפואית ללא ניצחון ללא תשלום הוא שונה ולעתים קרובות הוא מסובך. לכן קשה לומר כמה תביעה עשויה להיות שווה בהתחלה. הגודל הפוטנציאלי של תשלומי רשלנות רפואית תלוי במספר גורמים. אלה כוללים את נסיבות הרשלנות, חומרתה, תחזית ההחלמה, ההשפעה על יכולתך לעבוד והשפעה על יקיריכם.

    הנזק הכללי מכסה את הטראומה הפיזית והנפשית שעברה. פיצויים מיוחדים מכסים את כל ההיבטים הכספיים של תביעת פגיעה. אלה יכולים לנוע מאובדן הכנסה וטיפול רפואי מתמשך לשיקום, צרכי טיפול ושינויים בבית או ברכב.

    איך לבחור משרד עורכי דין

    יש לבחור עורך דין, המתמחה בתביעות של רשלנות רפואית, משרד בוטיק קטן בו תקבלו יחס אישי, ישבו איתכם ויבחנו את כל הגורמים מסביב, על מנת לבחון את ההליכים הרפואיים שבוצעו  וכן את ההליכים שלא בוצעו על מנת להבין במדויק את טיבה של הרשלנות הרפואית. כלומר עורך דין שיסתכל על המקרה מזווית הראיה של הלקוח בלבד.

    משרדנו רגינה דובינסקי הינו בעל הבנה וידע בתחום רשלנות רפואית, ויכול להאריך באמצעות צוות היועצים המקצועי שלנו את חומרת הפגיעה .

    פנה אלינו לקבלת חוות דעת גם בתחום תאונת עבודה לעצמאי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן