ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קבלת פטור ממס בגין מצב רפואי

    קבלת פטור ממס עקב פגיעה/מחלה רפואית

    לקוחות רבים זכאים לפטור ממס בגין מצב רפואי עקב מחלה אונקולוגית (סרטן), סוכרת, מחלת ריאות, אירוע מוחי,ומחלות נוספות או בעקבות פגיעה

    ג. בן 40 מאזור הצפון, מהנדס במקצועו, הגיע למשרדנו ומגולל את סיפורו; לפני כחצי שנה עבר שני ניתוחים ברגלו הימנית ולא עבד במשך ארבעה חודשים בהם עבר שיקום. הביופסיה נשלחה לבדיקה במעבדה בבית החולים בצפון הארץ ובתקופת הזמן הזו ג. חזר לעבודתו אולם הרגיש חולשה בלתי מוסברת ושהה לפרקים בחופשת מחלה. כעבור חצי שנה  ממועד הניתוח השני הגיע טלפון טרוד ממנהלת היחידה בבית החולים המודיע לו "התגלה גידול סרטני בביופסיה שנלקחה".

    ג. החל לעבור סדרת בדיקות, במשך כל אותה התקופה היה חלש ולא יכול היה לעבוד ונעזר רבות בבני משפחתה שסעדו אותה. כחלק מהטיפול במשרדנו הוגשו מסמכים לנכות כללית בה קיבל 100% אובדן כושר לשנה ולאחר מכן פעלנו מול מס הכנסה לקבלת פטור ממס על בסיס אובדן הכושר שהתקבל.

    המקרה של ג' היה שנוי במחלוקת, תשובת הביופסיה שהתקבל בבית החולים הייתה לא חד משמעית שכן דובר בגידול לימפטי ולכן נשלחה גם הביופסיה לאישרור במעבדה בחו"ל, הפרקטיקה הנהוגה במקרים כאלו. עם תוצאות שתי הביופסיות הוגש התיק של ג' לוועדה. הבנתנו במשרד את המקרה  ואת ההבדלים בין סוגי הגידולים השונים, אפשר לנו להכין את הלקוח והתיק בצורה המיטבית ביותר ולהציגו לוועדה בצורה מקצועית. בסיום ההליך קיבל הלקוח מעל 400,000₪

    עצמאי או שכיר רשאים להגיש בקשה לפטור ממס הכנסה בגין מצב רפואי, המועד האחרון להגיש הינו עד 31 לדצמבר סוף שנת המס. ניתן להגיש גם בקשה להחזר רטרו עד לתקופה של 6 שנים.

    מי זכאי להגיש בקשה לפטור ממס בגין מצב רפואי? אזרח שקיבל נכות רפואית בשיעור העולה על 90% משוקלל (כאשר מינימום ליקוי אחד מעל 40%) לתקופה מעל 185 ימים או לצמיתות.

    עדכון חשוב: בינואר 2022 הופחתה תקרת הזכאות לפטור ממס בגין מצב רפואי למי שנקבעה נכות רפואית לשנה קלנדרית מלאה (365 ימים) ומעלה ולא זכאים לתשלום קצבת נכות.

    כיצד לבחור במשרד המייצג בתביעות פטור ממס בגין מצב רפואי?

    עו"ד רגינה דובינסקי וצוות המשרד, פועלים להשגת מטרותיו של הלקוח להשגת פיצוי מקסימלי בפרק זמן מינימלי, בכל הפוליסות האפשריות הן הפרטיות והן הציבוריות. זאת תוך היוועצות מתמדת עם הלקוח, במקצועיות, שקיפות, הוגנות ויושרה. הלקוח מקבל יעוץ וליווי מקיפים כבר מהרגע הראשון, לפיכך יש חשיבות רבה לפניה  מיד אחרי קרות הארוע המצער. לפרק הזמן הזה חשיבות מכרעת להצלחת התיק.

    למידע נוסף אודות הנושא תוכלו למצוא בעמוד ביטוח לאומי פגיעה בעבודה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
      דילוג לתוכן